-- Objeye değildiğindescript.Parent.Touched:Connect(function(hit)-- Değen kişi insan iseif hit.Parent:FindFirstChild("Humanoid") then hit.Parent:BreakJoints()endend)
🐣 Spawn Point Ayarlama
🚄 Öldükten sonra en son değilen spawnpoint üzerinden doğmayı sağlar
➕ Eklemek için 🌍 Workspace objesinin içindeki scripts dosyasına alttaki kodu kopyalayın
-- Oyunculara erişmelocal Players = game:GetService("Players")localfunctionaddSpawn(spawnLocation)-- listen for the spawn being touched spawnLocation.Touched:Connect(function(hit)local character = hit:FindFirstAncestorOfClass("Model")if character thenlocal player = Players:GetPlayerFromCharacter(character)if player and player.RespawnLocation ~= spawnLocation thenlocal humanoid = character:FindFirstChildOfClass("Humanoid")-- Oyuncu ölmediyseif humanoid and humanoid:GetState() ~= Enum.HumanoidStateType.Dead thenprint("spawn set")-- Spawnpoint'i ayarla player.RespawnLocation = spawnLocationendendendend)endlocal firstSpawn-- Workspace üzerindeki tüm parçaları azalarak sıralamafor _, descendant inpairs(workspace:GetDescendants()) do-- Obje SpawnPoint öğesisiif descendant:IsA("SpawnLocation") then-- SpawnPoint'in ismi FirstSpawn iseif descendant.Name =="FirstSpawn" then--- İlk spawnpoint noktasını belirleme ve firstSpawn objesine atama firstSpawn = descendantendaddSpawn(descendant)endend-- Her oyunucuyu ilk spawnpoint üzerinde doğurmalocalfunctionplayerAdded(player) player.RespawnLocation = firstSpawnend-- Oyuncular oyuna bağlandığında metot çalıştırmaPlayers.PlayerAdded:Connect(playerAdded)