ccusage Gerçekten Doğru mu? Sanmıyorum, Siz Ne Düşünüyorsunuz?
Son güncelleme
Bu yararlı oldu mu?
Üç farklı projede Claude Code ile çalışmaya yeni başladım. Ayrıca Cursor kullanıyorum, farklı görevler için agentlar arasında geçiş yapıyorum. Her agenta kapsamlı context sağlıyorum, bu da önemli kullanıma yol açıyor. Max aboneliğim olsa ve gerçek maliyet çok yüksek olmasa da, token tüketimi aşırı geliyor. Bu kullanım seviyesinin sürdürülebilir olup olmadığını sorguluyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Son güncelleme
Bu yararlı oldu mu?
Bu yararlı oldu mu?